Оніпко, Валентина Володимирівна2025-06-232025-06-232025-06-23https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19192Оніпко В. В. Формування готовності докторів філософії до науково-педагогічної діяльності у курсі «теорія та методика викладання у закладах вищої освіти». Професійний розвиток, удосконалення загальних і професійних компетентностей викладачів вищої школи : матеріали всеукр. науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 8 липня – 18 серпня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 108-111.Освітні програми підготовки докторів філософії передбачають набуття навичок викладання в закладах вищої освіти, тому потребують обґрунтування сучасні вимоги та зміст їхньої педагогічної підготовки. Крім того, для успішної професійної діяльності майбутніх докторів філософії критично важливими є високий рівень готовності до професійної педагогічної діяльності в умовах формального та неформального навчання, здатність організовувати власну науково-педагогічну діяльність у системі вищої освіти на основі нормативно-правових документів, вміння критично мислити, рефлексувати, а також готовність постійно вдосконалювати власні викладацькі навички.ukфілософіїнауково-педагогічна діяльністькритичне мисленняФормування готовності докторів філософії до науково-педагогічної діяльності у курсі «теорія та методика викладання у закладах вищої освіти»Article