Потапюк, Ірина ПетрівнаІвченко, Максим ВолодимировичСклярук, Роман Володимирович2018-03-292018-03-2920172524-0897https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/158Потапюк І.П. Теоретико-методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства / І.П. Потапюк, М.В. Івченко, Р.В. Склярук // Причорноморські економічні студії: науковий журнал. – 2017. – № 24. – С. 81-84.У статті розглядається суть та зміст маркетингової стратегії підприємства. Визначаються характерні риси маркетингової стратегії підприємства. Виділяються етапи розробки маркетингової стратегії. Досліджуються принципи розробки маркетингової стратегії. Виокремлюються загальні вимоги, що пред’являються до маркетингової стратегії підприємства.uk-UAмаркетинг, маркетингова діяльність, маркетингове управління, маркетинговий план, маркетингова стратегія.Теоретико-методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємстваArticle