Гечбаія, Бадрі НодаровичШимановська-Діанич, Людмила МихайлівнаІщейкін, Тимур Євгенович2021-02-062021-02-0620162226-2822https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/10002У статті проводиться дослідження феномену креативності. Розглядаються різні підходи до визначення сутності і змісту як креативності так і креативного менеджменту. Розкривається об'єктивна необхідність впровадження креативного менеджменту в практику діяльності українських підприємств. Обгрунтовується доцільність створення систем креативного менеджменту. Визначається мета і основні завдання, що стоять перед системою креативного менеджменту підприємств. Ключовікреативність, творчість, креативний менеджмент, система, управління, організаційні зміни, підприємствоКРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИМИ ЗМІНАМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИArticle