Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаШтепура, Юлія Петрівна2019-02-142019-02-142016631.1.027:338.439.5(477)https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2307Воронько-Невіднича Т.В. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств / Т. В. Воронько-Невіднича, Ю. П. Штепура // Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 17-18 травня 2016 року). – Полтава : ПДАА, 2016. – 168 с. - С. 155-158В умовах загострення конкурентної боротьби на вітчизняному ринку сільськогосподарських товарів підприємства, які прагнуть до покращення свого ринкового становища, змушені шукати дієві інструменти підвищення ефективності та забезпечення конкурентоспроможностіuk-UAмаркетингуправліннямаркетингова діяльністьпідприємствосільськогосподарське підприємствоМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВMARKETING ACTIVITY OF AGRICULTURAL PRODUCTS ENTERPRISESThesis