Мороз, Світлана Едуардівна2019-03-022019-03-022014УДК 668.62:005.52978-966-184-160-3https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4014Мороз С.Е. Виявлення складу професійних компетенцій майбутніх товарознаців-експертів як необхдний етап проектування ДОС ВПО нового покоління [Електронний ресурс] / С. Е. Мороз // І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів», 18-20 березня 2014 року, Полтава, Україна / ВНЗ Укоопспілки Полтавський університет економіки і торгівлі. – Режим доступу: URL : http://ekspertovar.vdforum.ru/viewtopic.php?f=13&t=60.Компетентнісна парадигма сучасної освіти стимулює науковців до переосмислення традиційних поглядів на професійну підготовку майбутніх фахівців і є однією з найбільш обговорюваних у освітянських колах. Шляхи подолання проблем, пов’язаних із невідповідністю вищої професійної освіти структурі потреб ринку праці, науковці пов’язують із орієнтацією змісту та організації навчання на компетентнісний підхід, пошуком об’єктивних механізмів його впровадження, перенесенням уваги з процесу навчання на його результати.uk-UAКомпетентнісна парадигма, освітній стандарт, професійні компетенції, результати навчанняВиявлення складу професійних компетенцій майбутніх товарознаців-експертів як необхдний етап проектування ДОС ВПО нового поколінняThesis