Лядський, Ігор Костянтинович2024-03-132024-03-132024-02-22https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16969Лядський І. К. Соціальний інтелект та психологічний гормезис як базові meta-skills для протидії булінгу. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. ( Полтава, ФКУЕП ПДАУ, 22-23 лютого 2024 р.). Полтава, 2024. С. 467-469.Формування та підтримка позитивної атмосфери у колективі — важливі завдання сучасної педагогіки, психології та менеджменту. Кожна наука, предметом якої є комунікація між людьми, має долучитися до розв’язання проблеми булінгу, мобінгу та інших проявів насилля. Оскільки наукові обрії гуманітарних дисциплін перетинаються, не потрібно проводити чітке розмежування їх компетенції стосовно суспільно значущих тем. Зокрема мова йде про соціальний інтелект, який однаково актуальний для психологів, педагогів, соціологів та управлінців. Якщо раніше його відносили до soft-skills, то зараз цей вид розумової активності асоціюється з новим трендом — meta-skills, тобто глибинними властивостями психіки, які допомагають у навчанні, саморозвитку та професійному становленні.ukбулінгмобінгсоціальний інтелектsoft-skillsmeta- skillsпсихологічний гормезис»адаптація до конфліктних ситуаційСоціальний інтелект та психологічний гормезис як базові meta-skills для протидії булінгуArticle