2019-02-122019-02-122013https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2155Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 2 (7). – Т. 1. Економічні науки. – Полтава: ПДАА. – 2013 – С. 124-130.Проаналізовано історичні аспекти розвитку маркетингу та виділено характерні особливості агромаркетинга. Розкрито сутність «маркетингової стратегії» та «стратегії розвитку» та їх вплив на ефективність діяльності сільськогосподарських підприємств. Дано авторське визначення маркетингової стратегії розвитку скотарства що на відміну від існуючих подає собою логічно-обґрунтований комплекс маркетингових заходів, найбільш ефективної цінової політики, пошук методів впливу на попит та пропозицію, удосконалення каналів реалізації та стимулювання збуту продукції, молока і м’яса відповідно спрямованих на поліпшення кількісних та якісних характеристик, забезпечення довготривалого та стійкого розвитку галузі.uk-UAагромаркетингмаркетингові стратегіїстратегії розвиткупопитпропозиціяМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЯК ФАКТОР ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ АГРАРНОГО ГОСПОДАРСТВАArticle