Федірець, Олег Володимирович2024-09-232024-09-232024-05Федірець О. В., Багорка М. О., Юрченко Н. І. Активізація маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. інвестиції: практика та досвід. Київ, 2024. № 9. С. 26-32 URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/3633 DOI: 10.32702/2306-6814.2024.9.26УДК 001.895:339.138https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/3633https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17495В статті розглянуто активізацію маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. Управління адаптивним розвитком агропродовольчої сфери можна вважати відносно самостійним комплексом чітких заходів спрямованих на планування, організацію, регулювання та контроль стратегічних змін. При посиленні рівня конкуренції, та за умов постійного пошуку оптимальної ринкової позиції, управління розвитком суб'єкту господарювання потребує розробки та впровадження ефективних управлінських рішень стратегічного характеру, які мають забезпечити прогресивні зміни зовнішнього та внутрішнього середовища суб'єкту господарювання.ukадаптивне управліннямаркетинговий потенціалінноваційно орієнтовані підприємстваагропродовольча сферасистемаактивізація потенціалуАктивізація маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сфероюArticle