Миколенко, Інна Григорівна2024-01-022024-01-022013-04-23https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15913Миколенко І. Г. Обмеження розвитку управління маркетингом сільськогосподарської сировини на внутрішньому ринку. Маркетингове забезпечення ринку продовольства : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, ПДАА, 23-24 квітня 2013 р.). Полтава, 2013. С. 50-52Не дивлячись на суттєвий вплив факторів формування кон’юнктурних характеристик ринку та політики державного регулювання доходів аграрних товаровиробників на ефективність діяльності всіх учасників внутрішнього ринку сільськогосподарської продукції, остання залежить і від якості реалізації процедур управління виробничо-комерційною діяльністю його суб’єктів. Об’єктивною обставиною, яка пояснює цей процес є те, що ринкові відносини утворюють складну систему, яка, в свою чергу, є середовищем взаємодії учасників ринку, від поведінки яких суттєво залежить успішність їх діяльності.ukМаркетингрозвиток управлінняринок аграрної продукціїсільськогосподарська сировинаОбмеження розвитку управління маркетингом сільськогосподарської сировини на внутрішньому ринкуArticle