Писаренко, Віктор МикитовичПіщаленко, Марина АнатоліївнаСауліна, Л. О.2024-01-312024-01-312018Писаренко В. М., Піщаленко М. А., Сауліна Л. О. Особливості формування концепції екологічної освіти під час проходження виробничої практики. Гармонізація взаємодії закладів вищої освіти з ринком праці : матеріали 49-ї наук.-метод. конф. викл. і асп. (м. Полтава, 21-22 лют. 2018 р.). Полтава : РВВ ПДАА, 2018. С. 20–22.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16562Протягом останніх років професійна освіта характеризується пошуком нових шляхів для підвищення потенціалу висококваліфікованих працівників та їх попиту на ринку праці. Головним поштовхом до виникнення даної проблеми стала нинішня екологічна ситуація яв Україні так і Світі. У доповіді «Глобальна екологічна перспектива - 2000» ( ЮНЕП), розглядаються основні небезпеки в ХХІ столітті: брак і забруднення прісної води, зміна клімату в результаті викиду парникових газів, зникнення лісів і опустелювання, скорочення біорізноманіття, забруднення повітря, деградація грунтів і екосистем, хімічне забруднення, виснаження озонового шару, урбанізація, виснаження природних ресурсів [1].ukЕкологічна освітавиробнича практикаформування концепціїОсобливості формування концепції екологічної освіти під час проходження виробничої практикиThesis