Гавриш, В.І., В.І., К.В., О.М., М.А., О.В., В.С., М.В., О.В., Ю.І., О.М., В.Ю., Н.В., Ю.М., О.В., І.А., В.В., В.В. Перебийніс, Павлов, Яценко, Заєць, Захарченко, Ніценко, Гронська, Чайківська, Данько, Помаз, Ільїн, Шашло, Рижук, Ільїна, Ажаман, Волянський, Лепський2019-03-032019-03-032015978-966-413-519-8https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4058Конкурентоспроможність підприємств в умовах ринкової економіки: у 3-х томах: Том 2: Теоретико-методологічні основи конкурентоспроможності: [монографія] / [В. І. Гавриш, О. М. Яценко, В. І. Перебийніс, О. М. Помаз, ін.]; за заг. ред. В. С. Ніценка, О. В. Захарченка, М. А. Зайця. – Одеса: ВМВ, 2015. – 174 с.Установлення свого місця в ринковому середовищі – перший крок в управлінні конкурентоздатністю підприємства. Через це виникає природне питання оцінки рангу свого підприємства серед конкурентів. Для цілей управління конкурентоздатністю необхідна наявність об'єктивного інструмента її оцінки. І, перш за все, оцінки не статичної, а динамічної – такої, що дозволить детермінувати не тільки саму конкурентну позицію підприємства, а й визначити певний набір чинників, впливаючи на які можна скорегувати конкурентну позицію. Тобто оцінка повинна стати основним інструментом управління конкурентоздатністю.uk-UAконкурентоспроможність, конкурентні переваги, національна економіка, ефективністьКонкурентоспроможність підприємств в умовах ринкової економіки: у 3-х томах: Том 2Monograph