Воскобойник, Валентина ІванівнаІщенко, Валентина ЛеонідівнаКришталь, Аліна Михайлівна2019-12-092019-12-092019https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6335У епоху глобалізації іноземна мова є важливим засобом міжкультурного спілкування, а отже пошук ефективних методологій та принципів розробки навчально-методичних матеріалів має відповідати вимогам сучасності та бути спрямованим на реалізацію психолого-педагогічних цілей навчання. Стратегічними напрямами розвитку сучасної вищої освіти є формування у майбутніх фахівців важливих мовленнєвих компетентностей, які необхідні для обраної професійної діяльності. На сьогодні вивчення іноземних мов неможливе без комп’ютерних технологій. Ось чому все актуальнішим завданням є розробка і використання в навчальному процесі електронних навчальних посібників, що створюються iз застосуванням інформаційних технологій. Саме тому мата статті полягає у визначенні лінгводидактичних засад розробки електронних навчальних посібників з іноземної мови в немовних ВНЗ та аналізі особливості їх структури й використання для формування різних складових іншомовної компетенції майбутніх фахівців.електронний навчальний посібник; лінгводидактичні принципи; методичні засади; структура; компетентностіЛінгводидактичні та методичні засади розробки електронних навчальних посібників з іноземної мови для студентів немовних ЗВОArticle