Терещенко, Іван ОлексійовичПисаренко, Володимир Вікторович2022-01-292022-01-292011https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/11772Сукупність ринкових перетворень, що зараз відбуваються у агропромисловому секторі нашої країни, вимагають підвищення ефективності діяльності підприємства. Таким резервом є стратегічне управління, зокрема формування конкурентної стратегії, яке передбачає відпрацювання механізму функціонування, у ринковому середовищі, підприємства, в залежності від наявних у нього переваг та особливостей галузі.Ціллю даної публікації є дослідження існуючих методик формування стратегії різних типів підприємств, та на їх основі розробка алгоритму для господарюючих суб’єктів молочної галузі. Aggregate of market transformations, which presently take place in the agroindustrial sector of our country, require the increase of efficiency of activity of enterprise. Such reserve is a strategic management, in particular forming of competition strategy, which foresees working off the mechanism of functioning, in a market environment, enterprises, depending on present for him advantages and features of industry.ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇЕтапи формування конкурентної стратегії підприємств молочної галузіОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ МОЛОЧНОЇ ГАЛУЗІArticle