Ільченко, Алла МихайлівнаТерещук, Володимир ІгоровичСеменишина, Ірина Віталіївна2023-02-142023-02-142023-02https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/14627У науковій розвідці розкрито особливості використання інноваційних технологій навчання у вищій школі. Встановлено, що інновації в навчальному кластері потребують кореляції з методичним, науково‐дослідним та організаційним сегментом вищої освіти. Оскільки навчальний процес у закладах вищої школи орієнтований не лише на набуття знань, а й на формування професійних компетенцій, то інноваційні технології навчання орієнтовані більше на фаховість, а не на педагогічний вимір.Відзначено, що інноваційні технології навчання забезпечують тріаду компетенцій сучасної системи вищої школи:hard‐skills,soft‐skills та digitalskills. У науковій новизні дослідження акцентовано увагу на двох вимірах інноваційних технологій навчання у вищій школі: людиноорієнтованому та техноорієнтованому. Отже, визначено ключові теоретико‐методологічні та практично‐орієнтовані принципи впровадження інноваційних технологій навчання в закладах вищої освіти, які концентруються на підвищенні якості освітніх послуг та удосконаленні фахових компетенцій.innovativeeducationalstrategies,highereducation4.0,informationandcommunicationlearningtechnologies,digitalizationofhighereducation,gamificationofeducationalprocessінноваційні освітні стратегії, вища освіта 4.0, інформаційно‐комунікативні технології навчання, цифровізація вищої освіти, гейміфікація навчального процесуТерещук, В. І., Ільченко, А. М., & Семенишина, І. В. (2023). Інноваційні технології навчання у закладах вищої освіти. Академічні візії, (16). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/157Article