Миколенко, Інна Григорівна2023-01-082023-01-082022https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/13722Основою функціонування економічної системи ринкового типу є формування відповідних організаційно-економічних механізмів, які дозволяють протікання об’єктивних економічних процесів. Організаційно-економічний механізм формування систем збуту продукції аграрних підприємств являє собою систему взаємодії сукупностей факторів економічного та організаційного характеру, суб’єктів опосередкування їх дії та засобів впливу з урахуванням ознак приналежності до внутрішнього або зовнішнього середовища, що безпосередньо впливають або беруть участь в процесі формування системи збуту продукції. Не дивлячись на наявність одних і тих самих суб’єктів формування систем збуту продукції підприємства, їх сукупності, що опосередковують прояви факторів організаційного та економічного механізмів, в зовнішньому середовищі суттєво відрізняються.управління, маркетинг, збут, аграрні підприємстваПринципи та закономірності побудови механізмів управління маркетинговою та збутовою діяльністю аграрних підприємств.Thesis