Антонець, Анатолій Вікторович2018-12-222018-12-222018-12Index Copernicus2410-0897https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/1699У статті розглянуто проблему ефективного формування професійних умінь майбутніх агроінженерів під час вивчення математичних дисциплін. Виділено основні психолого-педагогічні передумови їх формування такі як врахування психологічних та інтелектуальних властивостей особистості юнацького віку; позитивна мотивація; використання інноваційних методів навчання; сформованість дослідницьких умінь. Виокремлено основні професійні уміння і навички, що формуються у студентів під час вивчення математичних дисциплін: інтелектуальні, аналітичні, проективні вміння та моделювання. Наведено змістову матрицю, що сприяє їх ефективному формуванню.uk-UAintellectual, analytical, projective skills, modeling, mathematical disciplinesінтелектуальні, аналітичні, проективні вміння, моделювання, математичні дисципліниОсобливості формування профеcійних умінь агроінженерів в процесі вивчення математичних дисциплінArticle