Роль та проблеми інформаційного забезпечення маркетингового управління молокопереробних підприємств
Loading...
Date
2008-11-27
Authors
Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавська державна аграрна академія
Abstract
При здійсненні практичної діяльності, прийнятті ефективних управлінських рішень жодне підприємство, включаючи і молокопереробне, не може обійтися без інформації.
Description
Воронько Т. В. Роль та проблеми інформаційного забезпечення маркетингового управління молокопереробних підприємств / Т. В. Воронько // матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Удосконалення управління ресурсами підприємств АПК в умовах глобалізації економіки" (26-27 листопада, м. Полтава: РВВ ПДАА, 2008).- 253 с. - С. 93-95.
Keywords
підприємство, молокопеперобне підприємство, управління, інформаційне забезпечення, маркетингове управління