Підручники і посібники. Кафедра будівництва та професійної освіти
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Підручники і посібники. Кафедра будівництва та професійної освіти by Subject "Методичні рекомендації"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні рекомендації для виконання практичних робіт з дисципліни «Методологія і організація науково-педагогічних досліджень» для здобувачів спеціальності 015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)(ПДАУ, 2023) Оніпко, Валентина Володимирівна; Антонець, Анатолій ВікторовичУ системі підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології), спеціальності 015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології), освітнього ступеня магістр Методологія і організація науково-педагогічних досліджень посідає особливе місце, тому що володіння методологією, методикою науковопедагогічної роботи, навичками її оптимальної організації є обов’язковою складовою професіоналізму майбутнього викладача професійної освіти як дослідника. У зв’язку із зростанням вимог до професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології, особлива увага приділяється формуванню навичок дослідження і творчої роботи у магістрів професійної освіти. Виконання завдань, що поставлені суспільством перед науковими й наукововиробничими установами, можливо тільки шляхом озброєння молодих фахівців новітніми знаннями в царині науково-педагогічних досліджень. Отже, введення до навчальних планів дисципліни «Методологія і організація науковопедагогічних досліджень» є своєчасним і актуальним. Означена дисципліна покликана реалізувати наступні завдання: допомогти майбутнім фахівцям оволодіти методологією наукової творчості, визначати напрямки наукових пошуків, використовувати для досягнення цієї мети необхідний методологічний та методичний інструментарій, складати й оформляти науково-довідковий апарат дослідження, сформувати у здобувачів вміння працювати з джерелами інформації, літературою, навчитися оформляти її результати у вигляді магістерської кваліфікаційної роботи. Втілення наукової методології в дослідження сучасних освітніх процесів дозволить майбутнім фахівцям навчитися оцінювати тенденції розвитку суспільства, культури, прогнозувати події та реалізувати інноваційні тенденції розвитку професійної освіти тощо.