Друковані видання. Кафедра політології, історії і філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Друковані видання. Кафедра політології, історії і філософії by Author "Сенько, Інна Михайлівна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив соціального інтелекту на продуктивність перебування людини у соціальних медіа(2024) Лядський, Ігор Костянтинович; Сенько, Інна Михайлівна; Потапюк, Ірина ПетрівнаУ статті проаналізовано вплив соціального інтелекту людини на схильність до продуктивного використання сучасних цифрових технологій, зокрема соціальних медіа. Досліджено середній час перебування людини у соціальних мережах, відсоток використання цих платформ для вирішення робочих завдань та бажання додатково розвивати свої digital-skills, тобто цифрові навички. Встановлено, що соціальний інтелект достовірно впливає (p≤0,001***) на прагнення людини до продуктивного використання соціальних мереж, пов’язаний (p≤0,05*) із бажанням додаткового розвитку навичок комунікації в інтернет просторі. Це свідчить на користь потреби впровадження курсу соціального інтелекту в освітні програми закладів вищої освіти, доцільність впровадження подібних тренінгів, лекцій та майстер-класів для підвищення кваліфікації представників органів місцевого самоврядування, університетів та бізнесуItem Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду та підвищення обсягів збуту(2024) Решетнікова, Ольга Валеріївна; Боровик, Тетяна Вікторівна; Сенько, Інна МихайлівнаДосліджено переваги використання брендами маркетингу в соціальних мережах. Охарактеризовано такі механізми підвищення впізнаваності бренду в соціальних мережах, як широке охоплення, візуальна ідентичність, залучення та партнерство з інфлюенсерами. Виявлено ключові стратегії, за допомогою яких маркетинг у соціальних мережах підтримує лояльність до бренду, зокрема: послідовна взаємодія, персоналізація, ексклюзивні пропозиції та контент, створений користувачами (UGC). Авторами виділено т охарактеризовано основні способи використання маркетингу в соціальних мережах, які можуть призвести до значного збільшення обсягів збуту продукції. Серед них: таргетована реклама, маркетинг впливу, просування продуктів через контент, інтерактивні продажі, програми лояльності та акції, а також аналіз даних та оптимізація. Зазначено й виклики маркетингу в соціальних мережах для брендів, такі як швидкі зміни алгоритмів платформ, велика конкуренція за увагу користувачів та необхідність постійного оновлення контенту