Кафедра політології, історії і філософії
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра політології, історії і філософії by Author "Шотурма, Н. В."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Використання політичних стереотипів в політичній рекламі(2024) Шлемкевич, Т. В.; Лахач, Тамара Олександрівна; Шотурма, Н. В.У статті розглядається використання політичних стереотипів у політичній рекламі. Обґрун- товано, що в сучасному світі реклама виступає важливою частиною комунікаційного процесу в усіх сферах людської життєдіяльності. У політичній сфері політична реклама відіграє вирішальну роль. Вона слугує інструментом представлення політичних сил та партій, ідей та програм. Використання політичної реклами розширює політичну сферу та характеризує діяльність політичних інститутів. Звернуто увагу на те, що в політичній рекламі в останні роки все частіше використовуються полі- тичні стереотипи, оскільки їх застосування є ефективним методом впливу, який зручно вбудовується в інформаційну мережу і спотворює політичну реальність, впливаючи на емоційну складову політичної свідомості населення. Отже, використання політичних стереотипів у рекламі є ефективним засобом маніпулювання політичною свідомістю громадян та впливу на політичну культуру суспільства. Ви- значено, що: політична реклама виступає своєрідним вектором руху: вона збирає можливі поведінкові реакції електорату і визначає єдино правильний напрямок, який може визначити успіх у політичній діяльності; а політичний стереотип – це усталене і масове явище політичної свідомості та поведін- ки, яке формує політичний простір. Зроблено висновок, що політичний стереотип стає потужним ін- струментом маніпуляції в процесі політичної комунікації. Комунікативне середовище дозволяє людині звикнути до існування абстрактного «іншого», на тлі якого будується змістовна модель – майбутнє середовище для формування політичних стереотипів як найлегшого способу впливу на політичну свідо- мість громадянина