Кафедра землеробства і агрохімії ім. В.І.Сазанова
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра землеробства і агрохімії ім. В.І.Сазанова by Author "Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item The system of agrarian logistics: definition, main tasks and conditions of its functioning(Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej Zarządzanie, 2016) Чайка, Тетяна Олександрівна; Яснолоб, Ілона Олександрівна; Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаThe article deals with the problem of the definition of the term “logistics”. It describes the main functional spheres and the tasks of logistics of agrarian enterprises. The authors define the distinctive features of marketing and logistics and prove the urgency of the introduction of both conceptions with the purpose of the optimization of selling activity of agrarian enterprises. The article offers the model of the system of agrarian logistics including crop growing, livestock breeding, fishing and bee keeping logistics with a detailed classification of branches according to the main types of products. The authors describe the factors of the influence of the selling process in agriculture on the system of logistics with the aim of adaptation to the specific character of agrarian enterprises.Item Логістика як оптимізація процесу реалізації сільськогосподарської продукції(Наукові праці Полтавської державної аграрної академії, 2016) Чайка, Тетяна Олександрівна; Яснолоб, Ілона Олександрівна; Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаУ статті обґрунтовано доцільність застосування логістики на вітчизняних плодо- овочевих підприємствах. Проведено дослідження сутності поняття «логістика», яка за- стосовується при оптимізації процесу реалізації. Здійснено аналіз збутової, розподільчої та маркетингової логістики. Визначено особливості розподільчої логістики, що полягає у наявності системних взаємозв’язків між закупівлею, виробничими процесами та розподі- лом. Наведено сутність терміну «маркетингова логістика» та доцільність утворення си- стеми маркетинг-логістичного управління, що дозволяє отримати значні переваги для під- приємства. Визначено взаємозв’язок категорій у сфері логістики процесу реалізації й доці- льність найбільш коректного вживання терміну «дистрибуційна логістика». Наведені за- вдання логістики процесу реалізації вимагають її налагодження та дозволяють повною мі- рою виконувати покладені на неї завдання як на мікрорівні, так і на макрорівні.