076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» by Subject "маркетинг, стратегія збуту, трейдинг, збутова діяльність, маркетингові функції спеціалістів, агрохолдинг, сільськогосподарське підприємство."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стан системи стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства(Приазовський економічний вісник, 2018-11) Дем'яненко, Наталія Василівна; Світлична, Алла ВасилівнаУ статті розглянуто стан системи стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Визначено, що в підприємстві застосовується корпоративна стратегія стабілізації, маркетингова – лідирування на основі зниження витрат та збуту – агресивного продажу. Основна відповідальність за реалізацію продукції сільськогосподарського підприємства покладена на замісника директора по господарській частині, начальника планово-економічного відділу та головного бухгалтера. Досліджено особливості маркетингового управління. Зазначено переваги здійснення торгівельної діяльності підприємства.