Друковані видання. Кафедра політології, історії і філософії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Друковані видання. Кафедра політології, історії і філософії by Subject "бренд"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду та підвищення обсягів збуту(2024) Решетнікова, Ольга Валеріївна; Боровик, Тетяна Вікторівна; Сенько, Інна МихайлівнаДосліджено переваги використання брендами маркетингу в соціальних мережах. Охарактеризовано такі механізми підвищення впізнаваності бренду в соціальних мережах, як широке охоплення, візуальна ідентичність, залучення та партнерство з інфлюенсерами. Виявлено ключові стратегії, за допомогою яких маркетинг у соціальних мережах підтримує лояльність до бренду, зокрема: послідовна взаємодія, персоналізація, ексклюзивні пропозиції та контент, створений користувачами (UGC). Авторами виділено т охарактеризовано основні способи використання маркетингу в соціальних мережах, які можуть призвести до значного збільшення обсягів збуту продукції. Серед них: таргетована реклама, маркетинг впливу, просування продуктів через контент, інтерактивні продажі, програми лояльності та акції, а також аналіз даних та оптимізація. Зазначено й виклики маркетингу в соціальних мережах для брендів, такі як швидкі зміни алгоритмів платформ, велика конкуренція за увагу користувачів та необхідність постійного оновлення контенту