Publication: Сутність та особливості формування маркетингових стратегій аграрних підприємств
Loading...
Date
2023
Authors
Калініченко, Олександр Володимирович
Лесюк, В. С.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ПП “Астрая”, м. Полтава
Abstract
На сьогодні, коли конкуренція між підприємствами стає жорсткішою, правильно розроблені та адаптовані до ринкових умов маркетингові заходи можуть стати визначальним чинником досягнення поставлених цілей.
Маркетинг – це невід’ємна частина діяльності будь-якого підприємства, що охоплює безліч аспектів, пов’язаних із реалізацією товарів або послуг. Проте одного просування продукту на ринку недостатньо. З розвитком технологій та зміною споживчої поведінки, підприємства змушені вдосконалювати свою маркетингову діяльність, щоб залучати нових та утримувати постійних клієнтів. Тому, щоб досягати поставлених цілей, підприємства повинні постійно аналізувати потреби клієнтів, а також відстежувати дії конкурентів.
Description
Калініченко О. В., Лесюк В. С. Сутність та особливості формування маркетингових стратегій аграрних підприємств. Перспективи розвитку національної економіки України: теоретичні та практичні аспекти : колективна монографія. Полтава: ПП “Астрая”, 2023. С. 36-48
Keywords
маркетинг, розвиток ринкових відносин, економіка, агромаркетинг, маркетингова стратегія, оцінка ефективності, SWOT-аналіз