Publication:
Розвиток методів формування собівартості та ціни науково-інформаційної продукції в системі менеджменту «розумного підприємства»

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Балан, О. С.
Перерва, П. Г.
Князь, С. В.
Лега, Ольга Василівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Abstract
У статті доведено, що в сучасних умовах формування та функціонування «розумного підприємства» важливо адаптувати традиційні методи формування собівартості до специфіки науково-інформаційної продукції. Визначено, що система менеджменту «розумного підприємства» включає в себе впровадження сучасних інформаційних технологій та аналіз даних для точнішого обліку витрат. Обґрунтовано, що використання цифрових платформ та аналітичних інструментів в умовах «розумного підприємства» дозволяє автоматизувати процес ціноутворення, що підвищує ефективність і точність формування цін на продукцію, що дозволяє швидше реагувати на зміни в ринку. Розвиток методів формування ціни потребує детального аналізу ринку та сегментації споживачів та дає змогу краще адаптувати цінові пропозиції до потреб різних груп клієнтів. У контексті науковоінформаційної продукції важливим аспектом є правильна оцінка вартості інтелектуальної власності, що включає в себе патенти, дослідницькі матеріали та інші активи, що можуть впливати на формування собівартості
Description
Keywords
розумне підприємство, собівартість продукції, ціна, наукова продукція, інформатизація, форми, моделі
Citation
Балан О. С., Перерва П. Г., Князь С. В., Лега О. В. Розвиток методів формування собівартості та ціни науково-інформаційної продукції в системі менеджменту «розумного підприємства». Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. 2024. № 9 (199). С. 72-81. DOI: 10.20998/2313-8890.2024.09.06