Publication: Маркетингові стратегії управління розвитком агропродовольчої сфери в умовах соціальної економіки
Loading...
Date
2024-03-30
Authors
Федірець, Олег Володимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"Актуальні проблеми економіки", м. Київ
Abstract
Стратегія передбачає управлінську діяльність, спрямовану на забезпечення розвитку та координацію відповідно до змін у зовнішньому середовищі та кон'юнктурі ринку, а також на поліпшення управління конкурентоспроможністю всього підприємства. Для того, щоб обрана стратегія набула чинності, необхідно розробити цільову систему, яка буде направляти компанію на досягнення цілей, визначених стратегією; внести відповідні зміни в організаційну структуру; забезпечити необхідні ресурси для виробничого підприємства відповідно до затвердженої стратегії.
Description
Keywords
маркетинг, стратегія, управління розвитком, агропродовольча сфера, соціальна економіка
Citation
Федірець О. В., Лемещенко Н. М., Коваленко Н. О. Маркетингові стратегії управління розвитком агропродовольчої сфери в умовах соціальної економіки. Актуальні проблеми економіки. Київ, 2024. № 3 (273). С. 118-127 URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2024/03/3.24._topic-_Oleg- Fedirets-Nataliia-Lemeshchenko-Nataliia-Kovalenko-118-127.pdf
DОІ: 10.32752/1993-6788-2024-1-273-118-127