Publication: Корпоративна соціальна відповідальність в механізмі інклюзивної трансформації суб’єктів агропродовольчої сфери в умовах управління змінами та цифрового маркетингу
Loading...
Date
2024-08
Authors
Федірець, Олег Володимирович
Зось-Кіор, Микола Валерійович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"Інвестиції: практика та досвід", м. Київ
Abstract
В статті розглянуто корпоративну соціальну відповідальність в механізмі інклюзивної трансформації суб'єктів агропродовольчої сфери в умовах управління змінами та посилення впливу маркетингу. Сучасні споживачі та інвестори все більше очікують від компаній не лише прибутку, але й етичного ведення бізнесу, що відповідає принципам корпоративної соціальної відповідальності. Корпоративна соціальна відповідальність стає ключовим фактором конкурентної переваги, сприяючи підвищенню репутації компанії, лояльності клієнтів та залученню інвестицій.
Description
Keywords
корпоративна соціальна відповідальність, механізм, інклюзивна трансформація, суб'єкти агропродовольчої сфери, управління змінами, управління цифровим маркетингом
Citation
Федірець О. В., Зось-Кіор М. В., Гнатенко І. А. Корпоративна соціальна відповідальність в механізмі інклюзивної трансформації суб’єктів агропродовольчої сфери в умовах управління змінами та цифрового маркетингу. Інвестиції: практика та досвід. Київ, 2024. № 16. С. 7-14
URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/4351/4386
DOI: 10.32702/2306-6814.2024.16.7