Кафедра маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by Title
Now showing 1 - 20 of 186
Results Per Page
Sort Options
Item Analysis of motivation for deregulation of entrepreneurial activity as the main way to reduce administrative barriers in the economy(2018) Gerasimchuk, N.A.; Lisovyi, A.V.; Bodnarchuk, O.H.Item Application of the new structural solution in the seeders for precision sowing as a resource saving direction(2018) Gerasimchuk, N.A.; Boyko, A.; Popik, P.; Bunnyi, O.Item Background of using renewable energy sources in order to ensure energy officiency of Ukraine(2018) Gerasimchuk, N.A.Item Development of methodological concept of resource-saving development of agro-industrial complex(2017) Gerasimchuk, N.A.Item Development of the decision making support system to control a procedure of financial investment(2017) Gerasimchuk, N.; Lakhno, V.; Malyukov, V.; Stualer, I.Item ECONOMIC AND MARKETING ASPECTS OF THE FUNCTIONING OF SMALL ENTERPRISES(2020-03) Писаренко, Володимир Вікторович; Лишенко, Маргарита ОлександрівнаItem Energy independence and energy efficiency of populated areas in the system of management(2019) Yasnolob, I. O.; Gorb, O. O.; Kozachenko, Y. A.; Kalian, O. S.; Borovyk, T. V.; Zahrebelna, I. L.; Яснолоб, Ілона Олександрівна; Горб, Олег Олександрович; Кальян, Олександр Сергійович; Боровик, Тетяна Вікторівна; Загребельна, Ірина ЛеонідівнаItem Harmonization of marketing management in providing of the organic production development(2018) Pysarenko, V. V.; Bagorka, M.; Dorofyeyev, O. V.; Писаренко, Володимир Вікторович; Дорофєєв, Олександр ВікторовичItem HR-БРЕНД ЯК КОРИСНИЙ РЕСУРС, В ЯКИЙ ВАРТО ІНВЕСТУВАТИ(2019) Стешенко С.В., Дядик Т.В.Item HR-БРЕНД ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА(2019) Дядик, Тетяна Василівна; Іванов, М. В.Item HR-брендинг в агробізнесі(2020) Дядик, Тетяна ВасилівнаItem HR-маркетинг на ринку праці.(2022) Максимчук Ю.І.Item HR-маркетинг як інструмент розвитку підприємства(2022) Дядик, Тетяна Василівна; Максимчук, Ю. І.Item Human Factor in the Creation and Development of Energy Independent and Energy Efficient Rural Settlements(2019) Yasnolob, I. O. ; Chaika, T. O.; Diadyk, T. V. ; Rudych, A. I.; Bezkrovnyi, O. V.; Danylenko, V. I.; Shulga, L. V.; Svitlychna, A. V.; Яснолоб, Ілона Олександрівна; Чайка, Тетяна Олександрівна; Дядик, Тетяна Василівна; Рудич, Алла Іванівна; Безкровний, Олександр Валентинович; Даниленко, Вікторія Іванівна; Шульга, Людмила Володимирівна; Світлична, Алла ВасилівнаItem Innovative approach to the development and increase of the efficiency of marketing in social networks(2022) Tereshchenko, I. O.; Danylenko, V. I.; Borovyk, T. V.; Mayboroda, O. V.; Терещенко, Іван Олексійович; Даниленко, Вікторія Іванівна; Боровик, Тетяна Вікторівна; Майборода, Олена ВікторівнаItem MARKETING LOGISTIC BUSINESS MODEL OF VEGETABLE MARKET DUE TO ZONAL SPECIALIZATION(2019) Pysarenko, V. V.; Mayboroda, O. V.; Писаренко, Володимир Вікторович; Майборода, Олена ВікторівнаItem Marketing strategy of ecologization as the main direction in the innovative activity of agrarian enterprises in Ukraine(2019) Pysarenko, V. V.; Bahorka, M. O.; Писаренко, Володимир ВікторовичItem Motivation of manager`s responsibility in business entities of rural tourism(2016) Malik, Mykola; Zaburanna, Lesia; Herasymchuk, N. A.; Герасимчук, Наталія АндріївнаItem Organic farming: technology, marketing(2019) Pysarenko, V. V.; Pysarenko, P. V.; Pysarenko, V. M.; Писаренко, Володимир Вікторович; Писаренко, Павло Вікторович; Писаренко, Віктор МикитовичItem Pricing in the Concept of Cognitive Marketing in the Context of Globalization:Theoretical, Methodological and Applied Aspects(2019) Nitsenko, V.; Chukurna, O.; Mardani, A.; Streimikis, J.; Herasymchuk, N. A.; Golubkova, I.; Levinska, T.; Герасимчук, Наталія Андріївна