Кафедра маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 186
Results Per Page
Sort Options
Item Формування стратегії конкурентоспроможності аграрних підприємств(2009) Терещенко, Іван ОлексійовичItem Критерії та чинники конкурентоспроможності продукції(2009) Шульга, Людмила ВолодимирівнаItem Особливості управління конкурентоспроможністю підприємства(2009) Шульга, Людмила ВолодимирівнаItem РЕАЛІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІД ЧАС КРИЗИ ЗА ДОПОМОГОЮ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ(2010) Терещенко, Іван ОлексійовичItem РОЛЬ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ(2010) Майборода, Олена ВікторівнаItem АНАЛІЗ СТАНУ СВІТОВОГО МОЛОЧНОГО РИНКУ(2011) Терещенко, Іван ОлексійовичItem ВЕНДИНГОВЕ ОБЛАДНАННЯ – ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЦТВА МОЛОКА(2011) Терещенко, Іван ОлексійовичItem ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ СТВОРЕННЯ ОПТОВИХ ПРОДОВОЛЬЧИХ РИНКІВ(2011) Майборода, Олена ВікторівнаItem ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ МОЛОЧНОЇ ГАЛУЗІ(2011) Терещенко, Іван Олексійович; Писаренко, Володимир ВікторовичItem Актуальні аспекти розвитку збутової діяльності аграрних підприємств(2011) Шульга, Людмила ВолодимирівнаItem ГЕНЕТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОДУКТИВНОСТІ КОРІВ, У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЦТВА МОЛОКА(2012) Терещенко, Іван Олексійович; Пипко, АнатолійItem ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ(2012) Майборода, Олена ВікторівнаItem ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ МОДУЛЬНОГО МІНІ-ЗАВОДУ(2013) Терещенко, Іван ОлексійовичItem ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МОЛОЧНОГО СКОТАРСТВА(2013) Терещенко, Іван ОлексійовичItem Оценка и анализ уровня конкурентоспособности молочного скотоводства стран-лидеров отрасли(2014) Терещенко, Іван ОлексійовичItem Формування маркетингової стратегії аграрними підприємствами(2016) Писаренко, Володимир Вікторович; Пальонка, О.Ю.; Лошак, І.О.; Шеремет, К.А.Item Motivation of manager`s responsibility in business entities of rural tourism(2016) Malik, Mykola; Zaburanna, Lesia; Herasymchuk, N. A.; Герасимчук, Наталія АндріївнаItem Порівняльний аналіз категорій "підприємництво" і "підприємець" за матеріалами вітчизняних та зарубіжних джерел(2016) Герасимчук, Наталія Андріївна; Герасимчук, А. А.Item МЕНЕДЖМЕНТ І МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА(2016) Терещенко, Іван ОлексійовичItem Методичні підходи до визначення ефективності маркетингової стратегії підприємства(2016-05) Писаренко, Володимир Вікторович