Publication:
Професійне мислення майбутнього лікаря: психолого-педагогічний підхід

dc.contributor.authorБоброва, Н. О.
dc.contributor.authorКоваленко, Нінель Павлівна
dc.contributor.authorПоспєлова, Ганна Дмитрівна
dc.contributor.authorФедорченко, В. І.
dc.contributor.authorВажнича, О. М.
dc.date.accessioned2025-05-05T08:14:09Z
dc.date.available2025-05-05T08:14:09Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractСформоване клінічне мислення, що визначає професіоналізм та кваліфікацію лікаря, має розвиватися ще в процесі навчання студентів у вищому навчальному закладі при засвоєнні навчального матеріалу і вдосконалюватися протягом усієї подальшої професійної (лікарської) діяльності. У даній роботі нами визначено показники, якими можна охарактеризувати клінічне мислення. Завдання професійного навчання полягає у формуванні категоріальних систем знань, що забезпечують застосування теоретичних знань на практиці. В основі розвитку професійного мислення сучасного спеціаліста лежить мотиваційне забезпечення студентів. Будучи фундаментальною в психолого-педагогічній науці та основою психології особистості, мотивація детермінує особливості поведінки та діяльності. З’ясовано також етапи формування у студентів під час навчання професійного лікарського мислення. Визначено, що запровадження викладачами інноваційних педагогічних технологій, використання в межах конкретної дисципліни успішної навчальної комунікації, заохочення студентів до творчої, інтелектуальної взаємодії, покращує результативність навчально-пізнавального процесу, сприяє професійному розвитку особистості та формуванню професійного мислення. Крім того, необхідним є формування у майбутніх лікарів системних уявлень про структуру та розвиток патологічного процесу, діагностику, лікування та профілактику захворювань. Таким чином, завданням вищих медичних навчальних закладів є забезпечення формування у студентів цілісного професійного лікарського мислення теоретичного типу як основи їхньої професійної діяльності.
dc.identifier.citationБоброва Н. О., Коваленко Н. П., Поспєлова Г. Д., Федорченко В. І., Важнича О. М. Професійне мислення майбутнього лікаря: психолого-педагогічний підхід. Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. 9 міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 12-14 лют. 2025 р.). Полтава : ПДМУ, 2025. С. 24–26.
dc.identifier.isbn978-617-8466-10-7
dc.identifier.urihttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/18838
dc.language.isouk
dc.subjectПрофесійне мислення
dc.subjectмотивація
dc.subjectпізнавальна діяльність
dc.subjectзміст навчання
dc.subjectклінічне мислення
dc.titleПрофесійне мислення майбутнього лікаря: психолого-педагогічний підхід
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО.pdf
Size:
1.9 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
17.09 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: