Publication: Професійне мислення майбутнього лікаря: психолого-педагогічний підхід
dc.contributor.author | Боброва, Н. О. | |
dc.contributor.author | Коваленко, Нінель Павлівна | |
dc.contributor.author | Поспєлова, Ганна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Федорченко, В. І. | |
dc.contributor.author | Важнича, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2025-05-05T08:14:09Z | |
dc.date.available | 2025-05-05T08:14:09Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | Сформоване клінічне мислення, що визначає професіоналізм та кваліфікацію лікаря, має розвиватися ще в процесі навчання студентів у вищому навчальному закладі при засвоєнні навчального матеріалу і вдосконалюватися протягом усієї подальшої професійної (лікарської) діяльності. У даній роботі нами визначено показники, якими можна охарактеризувати клінічне мислення. Завдання професійного навчання полягає у формуванні категоріальних систем знань, що забезпечують застосування теоретичних знань на практиці. В основі розвитку професійного мислення сучасного спеціаліста лежить мотиваційне забезпечення студентів. Будучи фундаментальною в психолого-педагогічній науці та основою психології особистості, мотивація детермінує особливості поведінки та діяльності. З’ясовано також етапи формування у студентів під час навчання професійного лікарського мислення. Визначено, що запровадження викладачами інноваційних педагогічних технологій, використання в межах конкретної дисципліни успішної навчальної комунікації, заохочення студентів до творчої, інтелектуальної взаємодії, покращує результативність навчально-пізнавального процесу, сприяє професійному розвитку особистості та формуванню професійного мислення. Крім того, необхідним є формування у майбутніх лікарів системних уявлень про структуру та розвиток патологічного процесу, діагностику, лікування та профілактику захворювань. Таким чином, завданням вищих медичних навчальних закладів є забезпечення формування у студентів цілісного професійного лікарського мислення теоретичного типу як основи їхньої професійної діяльності. | |
dc.identifier.citation | Боброва Н. О., Коваленко Н. П., Поспєлова Г. Д., Федорченко В. І., Важнича О. М. Професійне мислення майбутнього лікаря: психолого-педагогічний підхід. Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. 9 міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 12-14 лют. 2025 р.). Полтава : ПДМУ, 2025. С. 24–26. | |
dc.identifier.isbn | 978-617-8466-10-7 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/18838 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | Професійне мислення | |
dc.subject | мотивація | |
dc.subject | пізнавальна діяльність | |
dc.subject | зміст навчання | |
dc.subject | клінічне мислення | |
dc.title | Професійне мислення майбутнього лікаря: психолого-педагогічний підхід | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |