Publication: Сутність «Data-driven» стратегії маркетингового управління та перспективи її застосування в інноваційно орієнтованих аграрних підприємствах
Loading...
Date
2025-01-28
Authors
Федірець, Олег Володимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"Актуальні проблеми економіки", м. Київ
Abstract
У статті здійснено дослідження сутності «Data-driven» стратегії, визначено її ключові елементи та проаналізовано перспективи їїзастосування в аграрному секторі. Сучасне світове бізнес- середовище є досить динамічним, характеризується значним ступенем невизначеності та є складно прогнозованим. В умовах зростаючої конкуренції та швидких технологічних змін, аграрні підприємства потребують ефективних інструментів для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Традиційні методи управління, що базуються на інтуїції і досвіді, часто виявляються недостатньо ефективними та не дозволяють в повній мірі врахувати всі чинники. Також в останні роки завдяки діджиталізації з’явилася велика кількість інноваційних інструментів та рішень, які здатні значно підвищити обґрунтованість та пришвидшити процес прийняття управлінських рішень. В цьому контексті, стратегія «Data-driven» (управління на основі даних) набуває особливої актуальності, оскільки дозволяє, використовуючи великі обсяги даних, здійснювати оптимізацію виробничих процесів, покращувати врожайність сільськогосподарських культур та збільшувати продуктивність тварин,забезпечуючи при цьому зниження витрат,завдяки чому відбувається підвищення їх конкурентного положення на ринку.
Description
Keywords
Data-driven стратегія, аграрне підприємство, управління на основі даних, сільське господарство, цифрові технології, Big Data, аналітика даних, оптимізація виробництва, маркетингове управління, інновації
Citation
Сутність «Data-driven» стратегії маркетингового управління та перспективи її застосування в інноваційно орієнтованих аграрних підприємствах / О. В. Федірець та ін. Актуальні проблеми економіки. Київ, 2025. № 1, Том 2 (283/2). С. 35-51.