Publication:
Сутність «Data-driven» стратегії маркетингового управління та перспективи її застосування в інноваційно орієнтованих аграрних підприємствах

dc.contributor.authorФедірець, Олег Володимирович
dc.date.issued2025-01-28
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження сутності «Data-driven» стратегії, визначено її ключові елементи та проаналізовано перспективи їїзастосування в аграрному секторі. Сучасне світове бізнес- середовище є досить динамічним, характеризується значним ступенем невизначеності та є складно прогнозованим. В умовах зростаючої конкуренції та швидких технологічних змін, аграрні підприємства потребують ефективних інструментів для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Традиційні методи управління, що базуються на інтуїції і досвіді, часто виявляються недостатньо ефективними та не дозволяють в повній мірі врахувати всі чинники. Також в останні роки завдяки діджиталізації з’явилася велика кількість інноваційних інструментів та рішень, які здатні значно підвищити обґрунтованість та пришвидшити процес прийняття управлінських рішень. В цьому контексті, стратегія «Data-driven» (управління на основі даних) набуває особливої актуальності, оскільки дозволяє, використовуючи великі обсяги даних, здійснювати оптимізацію виробничих процесів, покращувати врожайність сільськогосподарських культур та збільшувати продуктивність тварин,забезпечуючи при цьому зниження витрат,завдяки чому відбувається підвищення їх конкурентного положення на ринку.
dc.identifier.citationСутність «Data-driven» стратегії маркетингового управління та перспективи її застосування в інноваційно орієнтованих аграрних підприємствах / О. В. Федірець та ін. Актуальні проблеми економіки. Київ, 2025. № 1, Том 2 (283/2). С. 35-51.
dc.identifier.urihttps://eco- science.net/wp-content/uploads/2025/01/1.25.2._topic_Oleg-Fedirets-Valentyna- Nechyporenko-Hanna-Popovychenko-Vladyslav-Hnidenko-35-51.pdf
dc.identifier.urihttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19475
dc.language.isouk
dc.publisher"Актуальні проблеми економіки", м. Київ
dc.relation.ispartofseries«Економіка»; №1, Т.2 (283/2)
dc.subjectData-driven стратегія
dc.subjectаграрне підприємство
dc.subjectуправління на основі даних
dc.subjectсільське господарство
dc.subjectцифрові технології
dc.subjectBig Data
dc.subjectаналітика даних
dc.subjectоптимізація виробництва
dc.subjectмаркетингове управління
dc.subjectінновації
dc.titleСутність «Data-driven» стратегії маркетингового управління та перспективи її застосування в інноваційно орієнтованих аграрних підприємствах
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Сутність «DATA-DRIVEN» стратегії.pdf
Size:
5.63 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
17.09 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: