РЕАЛІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІД ЧАС КРИЗИ ЗА ДОПОМОГОЮ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Loading...
Date
2010
Authors
Терещенко, Іван Олексійович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Проаналізовано доцільність проведення маркетингових досліджень під час фінансової криз та їх вплив на стан реалізації конкурентної стратегії підприємств. Висвітлено головні переваги та недоліки основних видів маркетингових досліджень у розрізі підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств.В основу дослідження покладено обґрунтування проведення маркетингових досліджень для аграрних підприємствах під час фінансової кризи, та їх роль у реалізації конкурентної стратегії.
Keywords
Конкурентна стартегія, маркетингові дослідження, криза