Друковані видання. Кафедра маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Вплив соціального інтелекту на продуктивність перебування людини у соціальних медіа(2024) Лядський, Ігор Костянтинович; Сенько, Інна Михайлівна; Потапюк, Ірина ПетрівнаУ статті проаналізовано вплив соціального інтелекту людини на схильність до продуктивного використання сучасних цифрових технологій, зокрема соціальних медіа. Досліджено середній час перебування людини у соціальних мережах, відсоток використання цих платформ для вирішення робочих завдань та бажання додатково розвивати свої digital-skills, тобто цифрові навички. Встановлено, що соціальний інтелект достовірно впливає (p≤0,001***) на прагнення людини до продуктивного використання соціальних мереж, пов’язаний (p≤0,05*) із бажанням додаткового розвитку навичок комунікації в інтернет просторі. Це свідчить на користь потреби впровадження курсу соціального інтелекту в освітні програми закладів вищої освіти, доцільність впровадження подібних тренінгів, лекцій та майстер-класів для підвищення кваліфікації представників органів місцевого самоврядування, університетів та бізнесуItem Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду та підвищення обсягів збуту(2024) Решетнікова, Ольга Валеріївна; Боровик, Тетяна Вікторівна; Сенько, Інна МихайлівнаДосліджено переваги використання брендами маркетингу в соціальних мережах. Охарактеризовано такі механізми підвищення впізнаваності бренду в соціальних мережах, як широке охоплення, візуальна ідентичність, залучення та партнерство з інфлюенсерами. Виявлено ключові стратегії, за допомогою яких маркетинг у соціальних мережах підтримує лояльність до бренду, зокрема: послідовна взаємодія, персоналізація, ексклюзивні пропозиції та контент, створений користувачами (UGC). Авторами виділено т охарактеризовано основні способи використання маркетингу в соціальних мережах, які можуть призвести до значного збільшення обсягів збуту продукції. Серед них: таргетована реклама, маркетинг впливу, просування продуктів через контент, інтерактивні продажі, програми лояльності та акції, а також аналіз даних та оптимізація. Зазначено й виклики маркетингу в соціальних мережах для брендів, такі як швидкі зміни алгоритмів платформ, велика конкуренція за увагу користувачів та необхідність постійного оновлення контентуItem Соціальний інтелект в управлінні соціально-економічними системами та процесами(ПУЕТ, м. Полтава, 2023) Лядський, Ігор КостянтиновичФундамент соціальної та економічної незалежності країни — соціально-економічні системи, що в епоху вільних ринкових відносин, залежать від ефективності бізнесу. Саме приватні підприємства, корпорації та фізичні особи-підприємці забезпечують зростання економіки, або її стабілізацію в період катаклізмів, фактично формуючи соціокультурне середовище. Ефективність діяльності цих систем залежить від управлінських рішень, кадрової політики та корпоративної культури.Item Соціальний інтелект — передумова успіху молодих науковців у ХХІ сторіччі(«Наука і молодь в ХХІ сторіччі», ПУЕТ, м. Полтава, 2023) Лядський, Ігор КостянтиновичПерехід міленіуму подарував суспільству новітні методи комунікації, що значно розширили можливості молоді до самовираження та самореалізації. Окрім соціальних мереж для широкого загалу, на кшталт Facebook та Instagram, з’являються й спеціалізовані платформи для професійного ком’юніті, зокрема ResearchGate. Навіть звичайні соціальні мережі можуть бути корисними у пошуку колег-однодумців з інших міст України та за кордоном. Для цього молодим науковцям необхідно володіти певними комунікативними навичками, бути мотивованими до співпраці та зробити перший крок.Item Управління соціальним інтелектом співробітників з метою формування їх лідерських якостей(ПДАУ, м. Полтава, 2023-09-28) Лядський, Ігор КостянтиновичУ сучасному світі лідерство стає одним із найважливіших soft-skills серед менеджерів. Високі технології все активніше проникають у різні галузі професійної діяльності, відкриваючи перед людиною небачені раніше організаційні та управлінські виклики. Тож усвідомлення та активний розвиток соціально важливих комунікативних навичок — передумова успіху в ХХІ столітті.Item Соціальний інтелект як основа для формування інших soft-skills(ПДАУ, м. Полтава, 2023) Лядський, Ігор КостянтиновичУ закладах вищої освіти набуває популярності розвиток soft skills. На відміну від професійних компетенцій, вони не мають безпосереднього відношення до обраної професії, але допомагають у досягненні життєвого успіху, зокрема й на роботі. До soft skills належать тайм-менеджмент, лідерство, стресостійкість, гнучкість мислення тощо. Актуальність м’яких навичок для людини підтверджена численними дослідженнями. Наприклад, за результатами опитування, проведеного у Гарвардському та Стенфордському університетах, понад 85 % успіху їх випускників забезпечені саме soft-skills.Item Соціальний інтелект та психологічний гормезис як базові meta-skills для протидії булінгу(ПДАУ, м. Полтава, 2024-02-22) Лядський, Ігор КостянтиновичФормування та підтримка позитивної атмосфери у колективі — важливі завдання сучасної педагогіки, психології та менеджменту. Кожна наука, предметом якої є комунікація між людьми, має долучитися до розв’язання проблеми булінгу, мобінгу та інших проявів насилля. Оскільки наукові обрії гуманітарних дисциплін перетинаються, не потрібно проводити чітке розмежування їх компетенції стосовно суспільно значущих тем. Зокрема мова йде про соціальний інтелект, який однаково актуальний для психологів, педагогів, соціологів та управлінців. Якщо раніше його відносили до soft-skills, то зараз цей вид розумової активності асоціюється з новим трендом — meta-skills, тобто глибинними властивостями психіки, які допомагають у навчанні, саморозвитку та професійному становленні.Item Innovative approach to the development and increase of the efficiency of marketing in social networks(2022) Tereshchenko, I. O.; Danylenko, V. I.; Borovyk, T. V.; Mayboroda, O. V.; Терещенко, Іван Олексійович; Даниленко, Вікторія Іванівна; Боровик, Тетяна Вікторівна; Майборода, Олена ВікторівнаItem Основи біржової торгівлі на шляху до виходу на світові зернові ринки.(2022) Калюжна, Юлія Петрівна; Яснолоб, Ілона Олександрівна; Черненко, Ксенія ВолодимирівнаItem Інноваційні маркетингові технології як напрям підвищення ефективності комунікацій(2022) Свіжевський М.Р.Item Логістичне управління діяльністю підприємств АПК.(2022) Панасенко В.А.Item Особливості ціноутворення на аграрну продукцію Маркетингове забезпечення продуктового ринку.(2022) Дядик, Тетяна Василівна; Стешенко С.В.Item Конкуренція як механізм функціонування ринку.(2022) Ніконова К.О.; Тульчинська С.В.Item HR-маркетинг на ринку праці.(2022) Максимчук Ю.І.Item Роль конкуренції на ринку. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки(2022) Дядик, Тетяна Василівна; Ніконова К.О.Item HR-маркетинг як інструмент розвитку підприємства(2022) Дядик, Тетяна Василівна; Максимчук, Ю. І.Item Особливості маркетингового ціноутворення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності в умовах військового стану(2022) Дядик, Тетяна Василівна; Даниленко, Вікторія ІванівнаItem Доцільність формування глобалізації бренду в сучасному середовищі міжнародного маркетингу(2022) Дядик, Тетяна Василівна; Даниленко, Вікторія ІванівнаItem Таргетингова реклама як інструмент реалізації маркетингової комунікаційної політики підприємств.(2022) Терещенко, Іван Олексійович; Боровик, Тетяна Вікторівна; Майборода, Олена ВікторівнаItem Основи підприємницької та збутової діяльності у біржовій сфері(2022-07) Калюжна, Юлія Петрівна; Шульга, Людмила Володимирівна; Яснолоб, Ілона Олександрівна