ВЕНДИНГОВЕ ОБЛАДНАННЯ – ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЦТВА МОЛОКА
Loading...
Date
2011
Authors
Терещенко, Іван Олексійович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Конкурентоспроможність виробництва молока прямим чином залежить від собівартості виробництва, та ціни реалізації, яку протягом останніх років переробні підприємства встановлюють на власний розсуд, що і призводить до зниження рентабельності виробництва, та скорочення поголів’я худоби. Молочні автомати – це реальна можливість наситити ринок якісним товаром за адекватними цінами як для споживача, так і для виробника.Ціллю даної публікації є: аналіз ефективності використання вендингового обладнання сільськогосподарськими підприємствами Полтавської області при реалізації сирого молока; визначення оптимальної кількості молочних автоматів, та терміну їх окупності, для досліджуваного підприємства ТОВ «Білагро».
Keywords
вендинг, конкурентоспроможність, виробництво молока, аліз ефективності використання вендингового обладнання