Publication: Активізація маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою
Loading...
Date
2024-05
Authors
Федірець, Олег Володимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"Інвестиції: практика та досвід", м. Київ
Abstract
В статті розглянуто активізацію маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. Управління адаптивним розвитком агропродовольчої сфери можна вважати відносно самостійним комплексом чітких заходів спрямованих на планування, організацію, регулювання та контроль стратегічних змін. При посиленні рівня конкуренції, та за умов постійного пошуку оптимальної ринкової позиції, управління розвитком суб'єкту господарювання потребує розробки та впровадження ефективних управлінських рішень стратегічного характеру, які мають забезпечити прогресивні зміни зовнішнього та внутрішнього середовища суб'єкту господарювання.
Description
Keywords
адаптивне управління, маркетинговий потенціал, інноваційно орієнтовані підприємства, агропродовольча сфера, система, активізація потенціалу
Citation
Федірець О. В., Багорка М. О., Юрченко Н. І. Активізація маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. інвестиції: практика та досвід. Київ, 2024. № 9. С. 26-32
URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/3633
DOI: 10.32702/2306-6814.2024.9.26