Publication:
Управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів

No Thumbnail Available
Date
2023
Authors
Зось-Кіор, Микола Валерійович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Електронний журнал «Ефективна економіка»
Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Abstract
В статті розглянуто управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів. Доведено, що активізація зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління маркетинговими процесами інноваційно орієнтованих підприємств, зокрема сфери послуг, орієнтації системи менеджменту на автономно-превентивні умови безпечного господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі. Кожна зі складових системи маркетингу вносить свій внесок у створення споживчої цінності. Таким чином, успіх інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг залежить не тільки від її власних дій, але і від того, наскільки добре потреби кінцевого споживача задовольняються всіма ланками ланцюга.
Description
Keywords
управління, безпека, маркетингові процеси, інноваційно орієнтовані підприємства, підприємства сфери послуг, зовнішньоекономічна діяльність, діджиталізація, інфраструктурні проекти
Citation
Управління безпековою складовою маркетингових процесів інноваційно орієнтованих підприємств сфери послуг в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, діджиталізації та реалізації інфраструктурних проектів / М. В. Зось-Кіор та ін. Ефективна економіка. 2023. №9. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.9.23