Publication: Інноваційні підходи до впровадження соціально-відповідального маркетингу в промислових стартапах
Loading...
Date
2025-06
Authors
Федірець, Олег Володимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
"Інвестиції: практика та досвід", Київ
Abstract
Стаття присвячена дослідженню інноваційних підходів до впровадження соціально-відповідального маркетингу (СВМ) у промислових стартапах в контексті інтеграції України до європейського науково-технологічного простору та необхідності модернізації національної економіки. Актуальність теми обгрунтована зростаючою роллю соціальних та екологічних аспектів у діяльності бізнесу, особливо для стартапів, які прагнуть сформувати позитивний імідж та залучити лояльну аудиторію. Метою дослідження є комплексний аналіз, систематизація та розкриття сутності інноваційних підходів до СВМ у промислових стартапах, а також вивчення їхнього потенціалу для досягнення ключових бізнес-цілей. У статті розглянуто еволюцію концепції та її сучасні трактування, виявлено специфіку та переваги впровадження останньої для промислових стартапів.
Description
Keywords
соціальна відповідальність бізнесу, соціально-відповідальний маркетинг, інновації, стартап, інклюзивність, соціальна реклама, сторітелінг, гейміфікація, greenwashing, менеджмент, ефективність, конкурентоспроможність, інвестиції
Citation
Інноваційні підходи до впровадження соціально-відповідального маркетингу в промислових стартапах / О. В. Федірець та ін. Інвестиції: практика та досвід. Київ, 2025. № 11. С. 33-38
DOI: 10.32702/2306-6814.2025.11.32