ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУВ УКРАЇНІ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Authors
Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Шупта, Ірина Миколаївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавська державна аграрна академія
Abstract
На сьогоднішній день в умовах загальної економічної нестабільності на передній план в боротьбі за отримання конкурентних переваг виходять репутаційні фактори, серед яких : репутація бренду, репутація перших осіб підприємства, репутація топ-менеджерів, репутація стратегії підприємства тощо. До вартості нематеріальних активів більшість дослідників включають репутацію
Description
Воронько-Невіднича Т.В. ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ / Т. В. Воронько-Невіднича, І. М. Шупта // Маркіна І. А., Аранчій В. І., Сафонов Ю. М., Лепейко Т.І. та інші : Менеджмент ХХІ століття: глобалізаційні виклики: [монографія] / за ред. І. А. Маркіної. – Полтава: Видавництво «Сімон», 2017. – 728 с. - С. 232-239.
Keywords
репутація, ділова репутація, репутаційний менеджмент, компанія
Citation