СТРАТЕГІЧНІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРАРНОГО РИНКУ
Loading...
Date
2018-05
Authors
Писаренко, Світлана Валеріївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Збірник наукових праць науково-практичної конференції професорськовикладацького складу Полтавської державної аграрної академії за підсумками науково-дослідної роботи в 2017 році (м. Полтава, 16-17 травня 2018 року). – Полтава : РВВ ПДАА, 2018.
Abstract
Проблеми розвитку аграрного ринку завжди є актуальними , особливо зі
зростанням цін на продовольство та постійними коливаннями цін на аграрну
сировину. Перманентні зміни в торговельній політиці країн-експортерів
впливають на розвиток вітчизняного ринку аграрної продукції. Отже, існує
необхідність урахування зв’язку між попитом і пропозицією на аграрну продукцію, який може забезпечити маркетингові дослідження.
Description
Keywords
аграрний ринок, маркетингові дослідження, коньюктура ринкуц