Моделювання процесу підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Authors
Мороз, Світлана Едуардівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка
Abstract
Педагогічне моделювання являє собою свідому діяльність з конструювання особливих педагогічних умов, які у системі навчально-виховних заходів спрямовуються на вдосконалення кінцевого результату – якості професійної підготовки випускника ВНЗ. Стрімке зростання зовнішньої торгівлі вимагає нових підходів до підготовки товарознавців, які у якості митних посередників, за умов відповідної підготовки, зможуть забезпечувати безперешкодний рух товарів через митний кордон. У зв’язку з вищеозначеним набуває актуальності пошук шляхів удосконалення підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг.
Description
Мороз С. Е. Моделювання процесу підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг / С. Е. Мороз // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 4. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_4_23.
Keywords
Митні послуги, практико-орієнтоване навчання, професійна підготовка, товарознавець-експерт
Citation
УДК 378