ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГОВОГО РОЗВИТКУ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ З УРАХУВАННЯМ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Писаренко, Володимир Вікторович
Льовин, Анжеліка Сергіївна
Ноздрін, Ілля Ігорович
Єрмак, Володимир Євгенійович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Стаття присвячена висвітленню теоретичних і практичних аспектів розвитку органічного ринку в Україні з огляду на ретроспективну динаміку й сучасні тренди світового та вітчизняного ринків. Зокрема автором ґрунтовно досліджено значний потенціал у впровадженні органічного землеробства, обумовлений наявністю в Україні майже 50 % площі світових запасів чорнозему. Обґрунтована необхідність використання принципів органічного землеробства, особливо в контексті компенсації виснажених земельних ресурсів України внаслідок інтенсифікації технологій їх обробки, оскільки використання органічних добрив поступово збільшує вміст гумусу у ґрунті, а, отже, підвищує його родючість. Проаналізовані основні причини недостатніх темпів впровадження принципів і практичних прийомів органічного виробництва
Keywords
маркетингові дослідження, ринок органічної продукції
Citation