Стратегічне маркетингове управління підприємствами сфери послуг

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Потапюк, Ірина Петрівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Монографія присвячена теоретико-методичним та прикладним положенням і рекомендаціям щодо забезпечення процесу стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг. В роботі визначено зміст, особливості та проблеми стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг; досліджено класифікацію маркетингових управлінських стратегій, які використовуються у сфері послуг; виділено принципи та засади реалізації функцій стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг; з’ясовано основні тенденції розвитку ринку сфери фізичної культури і спорту, досліджено діяльність підприємств фізкультурно-спортивних послуг; проаналізовано застосування стратегічного маркетингового управління вітчизняними підприємствами сфери послуг; обґрунтовано особливості реалізації функцій стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг; здійснено прогнозування характеристик маркетингових стратегій підприємств фізкультурно-спортивних послуг, розроблено методико-прикладне забезпечення та сформовано організаційний механізм стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг.
Keywords
стратегічне маркетингове управління підприємствами, сфера послуг
Citation