075 «Маркетинг» - Магістри 2024-2025
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції рослинництва підприємства(2024) Хоменко Р.В.Конкурентоспроможність, ціна, конкурентоспроможність виробництва, ціноутворення.Item Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства(2024) Яковлєва К.маркетингові стратегії, імідж підприємства, PR.Item Удосконалення логістичної діяльності в підприємстві.(2024) Шатравка Д.В.логістика, логістична діяльність, логістичний менеджмент, постачання, транспортування, перевезення, зберігання.Item Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства.(2024) Чорнорук І.М.конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, маркетинг, маркетингові стратегії, діджиталізація, диверсифікаціяItem Конкурентне середовища та його вплив на стратегію підприємства(2024) Мороз А.В.конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, маркетинг, маркетингові стратегії, діджиталізація, диверсифікація.Item Формування та розвиток брендингу підприємства.(2024) Мусієнко С.маркетинг, маркетингові стратегії, брендинг, бренд, ребрендингItem Формування та розвиток HR-маркетингу в підприємстві.(ПДАУ, 2024) Дядик Т.В.персонал, ефективність праці, корпоративна культура, імідж роботодавця, HR-маркетинг, HR-бренд.Item Розробка стратегії цінової політики підприємства.(2024) Лях К.І.маркетинг, маркетингові стратегії, ціна, собівартість, цінова політика, диференціація цін.Item Формування та реалізація стратегії інноваційного маркетингу на основі архетипів та імплікацій(2024) Михайленко, Галина Григорівна