Publication: Інтеграція освіти для сталого розвитку у процес викладання аграрних дисциплін
dc.contributor.author | Оніпко, Валентина Володимирівна | |
dc.contributor.author | Поспєлов, Сергій Вікторович | |
dc.contributor.author | Поспєлова, Ганна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T07:05:58Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T07:05:58Z | |
dc.date.issued | 2025-06-23 | |
dc.description | Оніпко В. В., Поспєлов С. В., Поспєлова Г. Д. Інтеграція освіти для сталого розвитку у процес викладання аграрних дисциплін. Біорізноманіття у контексті сталого розвитку: теорія, практика, методичні аспекти вивчення у закладах науки і освіти (присвячена 65-річчю заснування дендропарку загальнодержавного значення «Криворудський») : мат-ли всеукр. наук.-практ. конф. (6 червня 2025 р., с. Крива Руда, Кременчуцький р-н, Полтавська обл.). Полтава : Астрая, 2025. С. 133-137. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15533270 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі, який стикається з глобальними екологічними, соціальними та економічними викликами, потреба у сталому розвитку набуває особливого значення [2]. Аграрне виробництво, як одна з фундаментальних галузей національної економіки, є критично важливим чинником сталого розвитку держави, забезпечуючи не лише продовольчу безпеку та економічну стабільність, але й відіграючи значну роль у збереженні біорізноманіття та природних екосистем. У цьому контексті освіта для сталого розвитку (ОСР) відіграє критичну роль у формуванні нової генерації аграріїв, здатних мислити системно, діяти відповідально та використовувати інноваційні підходи до управління природними ресурсами. ОСР – це освіта для сталого розвитку, що спрямована на формування у здобувачів освіти системного бачення взаємозв’язків між соціальними, економічними та екологічними процесами, розвиток критичного мислення, відповідального ставлення до навколишнього середовища та здатності приймати обґрунтовані рішення задля забезпечення гармонійного розвитку суспільства, економіки та довкілля в довгостроковій перспективі. У агрономії це означає розвиток таких напрямів, як органічне виробництво, агроекологія, ощадливе використання водних ресурсів, зниження викидів парникових газів та забезпечення соціальної справедливості у сільських регіонах. | |
dc.identifier.uri | https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19184 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | освіта для сталого розвитку | |
dc.subject | аграрна освіта | |
dc.subject | біорізноманіття | |
dc.subject | агроекосистеми | |
dc.subject | точне землеробство | |
dc.subject | екологічне землеробство | |
dc.subject | екосистемні послуги | |
dc.subject | екологічна стійкість | |
dc.subject | цифрові технології | |
dc.subject | проєктно зорієнтоване навчання | |
dc.subject | міждисциплінарний підхід. | |
dc.title | Інтеграція освіти для сталого розвитку у процес викладання аграрних дисциплін | |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |