Publication:
SWOT-аналіз: сутність та особливості проведення

dc.contributor.authorТютюнник, Світлана Василівна
dc.contributor.authorТютюнник, Юрій Михайлович
dc.date.accessioned2025-04-16T07:41:51Z
dc.date.available2025-04-16T07:41:51Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractSWOT-аналіз – один із інструментів бізнес-управління на якому грунтується стратегічне планування, маркетинг та управління ризиками. Дана методика була розроблена у середині ХХ століття бізнес-консультантом Альбертом Хамфрі. За результатами проведеного SWOT-аналізу можна оцінити ефективність ведення бізнесу через оцінку поточного стану компанії. Дана методика є досить простою, але надзвичайно ефективною для оцінки сильних та слабких сторін компанії, а також виявлення сприятливих можливостей та загроз під впливом зовнішніх чинників
dc.identifier.citationТютюнник С., Тютюнник Ю. SWOT-аналіз: сутність та особливості проведення. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукр. наук.-практ. конф. присвяченої пам’яті професора, заслуженого працівника вищої школи Дмитра Мусійовича Фесенка (м. Полтава, 25 берез. 2025 р.). Полтава, 2025. Ч. 1. С. 487-488.
dc.identifier.urihttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/18804
dc.language.isouk
dc.subjectSWOT-аналіз
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectуправління ризиками
dc.subjectбізнес-управління
dc.titleSWOT-аналіз: сутність та особливості проведення
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
SWOT-аналіз сутність.pdf
Size:
788.88 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
17.09 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: