Publication: Командна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням)
Loading...
Date
2024
Authors
Сизоненко, Наталія Миколаївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У дослідженні з’ясовано, що інтерактивна парадигма навчання здобувачів вищої освіти має низку переваг порівняно із традиційною, зокрема в оволодінні мовленнєво-комунікативною компетенцією під час вивчення освітнього компонента Українська мова (за професійним спрямуванням). Наведено різні підходи до процесу організації самостійної роботи з української мови (за професійним спрямуванням). Перший – опрацювання теоретичних питань, укладання словників термінів, написання рефератів. Другий – виконання вправ. Третій – комбінування завдань теоретичного і практичного характеру. У статті доведено, що застосування інтерактивного підходу відповідає сучасній парадигмі освіти і запитам здобувачів вищої освіти на продуктивний спосіб опанування відповідними компетенціями. У дослідженні представлено авторську концепцію командної гри як
форми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з ОК Українська мова (зв професійним спрямуванням). Детально проаналізовано мету й умови командної гри; сутність завдань; обладнання, необхідне для реалізації ігрової технології; закцентовано увагу на підготовчому процесі, надано методичні рекомендації щодо організації роботи в команді, розподілу функціональних обов’язків між учасниками команди. Висвітлено етапи командної гри і критерії її оцінювання. Встановлено, що командна гра сприяє розвиткові мовленнєвокомунікативної компетенції здобувачів вищої освіти, навичкам soft і meta skills – тайм-менеджменту, здатності працювати автономно і в команді, самоорганізації і відповідальному ставленню до виконання завдань самостійної роботи; самопрезентації, адаптивності, креативності, емпатії, саморозвитку. Ефективність командної гри доведена результатами опитування студентів
Description
Keywords
викладання української мови (за професійним спрямуванням), інтерактивні форми і методи навчання, командна гра, самостійна робота
Citation
Сизоненко Н. М. Командна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням). Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). 2024. № 8(26) 2024. С. 391-405.