Publication: Командна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням)
dc.contributor.author | Сизоненко, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-05T12:10:44Z | |
dc.date.available | 2024-09-05T12:10:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | У дослідженні з’ясовано, що інтерактивна парадигма навчання здобувачів вищої освіти має низку переваг порівняно із традиційною, зокрема в оволодінні мовленнєво-комунікативною компетенцією під час вивчення освітнього компонента Українська мова (за професійним спрямуванням). Наведено різні підходи до процесу організації самостійної роботи з української мови (за професійним спрямуванням). Перший – опрацювання теоретичних питань, укладання словників термінів, написання рефератів. Другий – виконання вправ. Третій – комбінування завдань теоретичного і практичного характеру. У статті доведено, що застосування інтерактивного підходу відповідає сучасній парадигмі освіти і запитам здобувачів вищої освіти на продуктивний спосіб опанування відповідними компетенціями. У дослідженні представлено авторську концепцію командної гри як форми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з ОК Українська мова (зв професійним спрямуванням). Детально проаналізовано мету й умови командної гри; сутність завдань; обладнання, необхідне для реалізації ігрової технології; закцентовано увагу на підготовчому процесі, надано методичні рекомендації щодо організації роботи в команді, розподілу функціональних обов’язків між учасниками команди. Висвітлено етапи командної гри і критерії її оцінювання. Встановлено, що командна гра сприяє розвиткові мовленнєвокомунікативної компетенції здобувачів вищої освіти, навичкам soft і meta skills – тайм-менеджменту, здатності працювати автономно і в команді, самоорганізації і відповідальному ставленню до виконання завдань самостійної роботи; самопрезентації, адаптивності, креативності, емпатії, саморозвитку. Ефективність командної гри доведена результатами опитування студентів | |
dc.identifier.citation | Сизоненко Н. М. Командна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням). Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). 2024. № 8(26) 2024. С. 391-405. | |
dc.identifier.uri | https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17473 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | викладання української мови (за професійним спрямуванням) | |
dc.subject | інтерактивні форми і методи навчання | |
dc.subject | командна гра | |
dc.subject | самостійна робота | |
dc.title | Командна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням) | |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |