Publication:
Командна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням)

dc.contributor.authorСизоненко, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned2024-09-05T12:10:44Z
dc.date.available2024-09-05T12:10:44Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ дослідженні з’ясовано, що інтерактивна парадигма навчання здобувачів вищої освіти має низку переваг порівняно із традиційною, зокрема в оволодінні мовленнєво-комунікативною компетенцією під час вивчення освітнього компонента Українська мова (за професійним спрямуванням). Наведено різні підходи до процесу організації самостійної роботи з української мови (за професійним спрямуванням). Перший – опрацювання теоретичних питань, укладання словників термінів, написання рефератів. Другий – виконання вправ. Третій – комбінування завдань теоретичного і практичного характеру. У статті доведено, що застосування інтерактивного підходу відповідає сучасній парадигмі освіти і запитам здобувачів вищої освіти на продуктивний спосіб опанування відповідними компетенціями. У дослідженні представлено авторську концепцію командної гри як форми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з ОК Українська мова (зв професійним спрямуванням). Детально проаналізовано мету й умови командної гри; сутність завдань; обладнання, необхідне для реалізації ігрової технології; закцентовано увагу на підготовчому процесі, надано методичні рекомендації щодо організації роботи в команді, розподілу функціональних обов’язків між учасниками команди. Висвітлено етапи командної гри і критерії її оцінювання. Встановлено, що командна гра сприяє розвиткові мовленнєвокомунікативної компетенції здобувачів вищої освіти, навичкам soft і meta skills – тайм-менеджменту, здатності працювати автономно і в команді, самоорганізації і відповідальному ставленню до виконання завдань самостійної роботи; самопрезентації, адаптивності, креативності, емпатії, саморозвитку. Ефективність командної гри доведена результатами опитування студентів
dc.identifier.citationСизоненко Н. М. Командна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням). Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). 2024. № 8(26) 2024. С. 391-405.
dc.identifier.urihttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17473
dc.language.isouk
dc.subjectвикладання української мови (за професійним спрямуванням)
dc.subjectінтерактивні форми і методи навчання
dc.subjectкомандна гра
dc.subjectсамостійна робота
dc.titleКомандна гра як форма організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з української мови (за професійним спрямуванням)
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Командна гра як форма
Size:
1.7 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
17.09 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: