Publication: Формування готовності докторів філософії до науково-педагогічної діяльності у курсі «теорія та методика викладання у закладах вищої освіти»
dc.contributor.author | Оніпко, Валентина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-23T08:11:37Z | |
dc.date.available | 2025-06-23T08:11:37Z | |
dc.date.issued | 2025-06-23 | |
dc.description | Оніпко В. В. Формування готовності докторів філософії до науково-педагогічної діяльності у курсі «теорія та методика викладання у закладах вищої освіти». Професійний розвиток, удосконалення загальних і професійних компетентностей викладачів вищої школи : матеріали всеукр. науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 8 липня – 18 серпня 2024 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 108-111. | |
dc.description.abstract | Освітні програми підготовки докторів філософії передбачають набуття навичок викладання в закладах вищої освіти, тому потребують обґрунтування сучасні вимоги та зміст їхньої педагогічної підготовки. Крім того, для успішної професійної діяльності майбутніх докторів філософії критично важливими є високий рівень готовності до професійної педагогічної діяльності в умовах формального та неформального навчання, здатність організовувати власну науково-педагогічну діяльність у системі вищої освіти на основі нормативно-правових документів, вміння критично мислити, рефлексувати, а також готовність постійно вдосконалювати власні викладацькі навички. | |
dc.identifier.uri | https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19192 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | філософії | |
dc.subject | науково-педагогічна діяльність | |
dc.subject | критичне мислення | |
dc.title | Формування готовності докторів філософії до науково-педагогічної діяльності у курсі «теорія та методика викладання у закладах вищої освіти» | |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication |