Роль градації інтелекту здобувача у формуванні власної освітньої траєкторії

No Thumbnail Available
Date
2024-02
Authors
Бичков, Ярослав Михайлович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавський державний аграрний університет
Abstract
Надати можливість кожному здобувачу самостійно створювати власну освітню траєкторію – непересічне завдання системи сучасної освіти. На друге місце у статті 53 «Права та обов’язки здобувачів освіти» закону України «Про освіту» [1] поставлено право на вільний вибір індивідуальної освітньої траєкторії. З огляду на це, окреслення основних детермінантів у надзвичайно широкому переліку особистісних характеристик здобувачів вищої освіти набуває визначної актуальності.
Description
Keywords
Освітня траєкторія, здобувач вищої освіти, інтелект, коефіцієнт IQ, Джой Пол Ґілфорд
Citation
Бичков Я. Роль градації інтелекту здобувача у формуванні власної освітньої траєкторії. Актуальні питання забезпечення якості вищої освіти : матеріали 55-ї наук.-метод. конф. викладачів і аспірантів (м. Полтава, 21-22 лют. 2024 р.). Полтава : ПДАУ, 2024.С. 152–154.